5 lipca 2013

Hejooo ;D

Hej !

Mam na imię Ania a to mój nowy blog ,, Opowiem Ci moje życie "
Jest to mój pierwszy post na tym blogu ... Myślę , że nie ostatni :D

Mam 13 lat i właśnie idę do I Gimbazy ;P
Ksywki jeszcze nie mam ale coś się kiedyś znajdzie ^^
Lubię fotografować , jazdę konną , słuchać dobrej muzy (jak chyba każdy )
no i jestem jak każda inna nastolatka !

UWAGA !

Jeśli nie lubisz postrzelonych ludzi tak jak ja to już na wstępie mówię , że nie jestem normalna
i ogarnięta więc z tej okazji powstał też blog o nazwie http://nieogarniete.blogspot.com/

:D

Chcesz wiedzieć więcej ? Czytaj mego bloga !

Moja sweet (chyba ) focia ;)
Dla znajomych możliwie widziane ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin :
1. Bądź miły , kulturalny ;3
2. Chamskie uwagi zostaw dla siebie ;c