28 lipca 2013

"Liebster Blog Award"


Tuż jeszcze przed moimi koloniami ( dlatego nie dodawałam postów ) dostałam nominację do
 "Liebster Blog Award" !!! Od WISI
Niestety gdy ją dostałam nie miałam już czasu na napisanie więc piszę teraz :D

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”




 Blogi Które Nominuję 





 Pytania od WISI 

1. Co skłoniło Cię do bloggerstwa?   
- koleżanki oraz inne ciekawe blogi

2. Opisz swojego bloga jednym słowem.
-
tajemniczy

3. Jakie blogi polecasz? - te które wymieniłam powyżej :D

4. Czy wyobrażasz sobie dalsze funkcjonowanie bez bloga?
-
raczej tak ale lubię to robić i brakowało by mi tego 

5. Co musi mieć w sobie blog, żebyś go czytała?
- w sumie niewiele byle by tylko był interesujący

  6. Znasz może jakieś sławne bloggerki?
- 
tak -->  http://lucy-luucy.blogspot.com

7. Lubisz czytać inne blogi?
-
oczywiście , bo to właśnie one mnie inspirują

8. Jak oceniasz mojego bloga?
-
jest świetny a w skali 1-10 dałabym 10 !

9. Czy Twoja rodzina wie o Twoim blogu? Wspiera Cię w tym co robisz?
  -
rodzina chyba raczej nie lecz przyjaciele tak :P

10. Skąd wziął się pomysł na bloga?
-
z mojej główki ^^

11. Masz jakiś wzór do naśladowania, jeśli chodzi o bloggera?
- właściwie to chyba nie , pisze to co myślę




Pytania ode mnie 


1.Jakie są marzenia dotyczące Twojego bloga ?
 2.Jak go ocenisz ?
 3.Czy komentujesz inne blogi ? Jak często ?
4.Czy miałeś/aś już kiedyś bloga ?
5.Co byś robił/a gdyby nie było Twojego bloga ?
6.Twoje największe marzenie życiowe ? 
7.Ulubiony blog ?
8. Masz jakieś motto życiowe ?
9.Czym się inspirujesz ? 
10.Gdzie byś chciał/a wyjechać ?
11.Co robisz gdy Ci smutno ?




2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację.:)
    Obserwuję i LICZĘ NA REWANŻ :)

    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym tak zostać nominowana, gratuluje innym :)
    http://assy-assyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin :
1. Bądź miły , kulturalny ;3
2. Chamskie uwagi zostaw dla siebie ;c