6 lipca 2013

Sobótka

Hejo ! 

Dziś sobota ... Wstałam wcześnie rano obudzona przez wredną kosiarkę ;(
<zieeew>

Byłam w nowo otwartej biedronce i kupiłam różne rzeczy w tym Kinder Maxi King ,
Którego właśnie zjadam xD


Taakie tam .. ;3

Dziś miałam zamiar iść się pokąpać lecz pogoda jest średnia a poza tym mi się zbytnio nie chce ...
Mam też nową piłeczkę . Jest taka żółta i wg . jest EXTRA !
Już nią grałam nawet z moją Babcia ;P

Tak sobie szukałam po necie i ...
Paczajcie co znalazłam ! ;D
WTF ?!
WTF?!


To fotomontaż ? Czy raczej czysty przypadek ?

Tego nie WIADOMO :D


                                                                        My ;*



Patrząc na to zdj przypomina mi się :

Lecz w innej wersji :

Więc chodź przywalę ci deską ,
Raz żółtą a raz niebieeeską :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin :
1. Bądź miły , kulturalny ;3
2. Chamskie uwagi zostaw dla siebie ;c