26 stycznia 2014

TAG: Dziwne fakty o mnie ^.^



♥ Nie umiem skakać w dal, max. 110 cm

♥ Nienawidzę fasolki po bretońsku ;/
 

♥ Nigdy nie miałam PRAWDZIWEGO przyjaciela ;c

♥ Śmieję się jak koń xD
 
♥ Ludzi mówią mi, że maluję oczy (choć tak nie jest ;p)

♥ Zawsze jestem blada ^.^


♥ Zawsze gdy sprawdzam godzinę jest typu 15:15, 16:16 itd. ( KLĄTWA )

♥ Ciągle mówię "fuck" :P

♥ Kocham hejty, gdy ich nie mam jestem smutna i mi się nudzi :(

♥ Podobno jestem bardzo uprzejma O.o

♥ Czasem na lekcji mi odbija i wypowiadam zmyślone słowa i ciągle się śmieję xddd

♥ Gdy się urodziłam, nikt z rodziny nie chciał mnie nosić na rękach bo byłam straszny pulpecik ;)

 ♥ Nienawidzę tej nowej Violetty (czy jakoś tak ;p)

♥ U mnie w domu to ja rządzę rodzeństwem xD Buahahahahaha ;D

♥ Nikt jeszcze nie widział mnie jak płaczę ;3

♥ Kiedyś kochałam chodzić do dentysty :o

♥ W piątej klasie w Zakopanym weszłam na słupek robiąc zdjęcie, a w szóstej klasie weszłam na ten sam    słupek też robiąc zdjęcie xD

♥ Gdy kupuję sb szczotkę do włosów, musi mi się zepsuć, najczęściej rączka :P
 
♥ Zawsze gdy z kimś piszę niechcący klikam na inną literkę i powstaje nowe słowo... Ostatnio np. Gerie xd
 

♥ Nigdy nie miałam swojego idola ;o 

♥ Często mam skojarzenia ;D 

♥ Raz zjadłam płatki mojego psa xddd

♥ Uzależniłam się kiedyś od Minecrafta ;p Już nie gram xd 

♥ Często używam "xd" 

♥ Zajęłam pierwsze miejsce w konkursie fartem xd 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin :
1. Bądź miły , kulturalny ;3
2. Chamskie uwagi zostaw dla siebie ;c